CUSTOMER SERVICE

Nasz dział obsługi jest dostępny przez cały tydzień. Na pytania odpowiadamy przeważnie w ciągu godziny.

MADE IN POLAND

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty szyte są od podstaw w Polsce ze starannie wyselekcjonowanych, wysokogatunkowych i sprawdzonych materiałów według naszego autorskiego kroju, który pozwoli Ci się wyróżnić z tłumu.

Dodatkowo, byś w pełni mógł poczuć się wyjątkowo, z każdego produktu jest tylko 100 sztuk.

Gwarancją naszej jakości i niezawodności są sami zadowoleni klienci. Przekonaj się sam!

DOSTAWA

Dostarczamy paczki za pośrednictwem firm DHL, DPD oraz InPost. Ty wybierasz najbardziej dogodną dla siebie opcję.

Koszt wysyłki dla wszystkich przewoźników wynosi 10 PLN. Wysyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 300 PLN.

W momencie wysyłki zamówienia otrzymujesz e-mail z numerem śledzenia paczki. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.

Firmy kurierskie dostarczają paczki od poniedziałku do piątku zazwyczaj w przeciągu 2 dni.

ZWROTY

Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji, dlatego zakupiony towar możesz bez problemu zwrócić do 20 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Upewnij się, że zwracany produkt nie nosi żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń, a także zawiera oryginalne metki, opakowanie i dowód zakupu
  • Wypełnij formularz zwrotu i umieść go w paczce (nieobowiązkowe)

Pieniądze zostaną Ci zwrócone natychmiastowo po rozpatrzeniu reklamacji.

Więcej informacji uzyskasz w regulaminie w punkcie IV.

PŁATNOŚĆ

Akceptujemy następujące metody płatności:

  • płatność przy odbiorze
  • PayPal
  • PayU
  • tradycyjny przelew bankowy

Rozumiemy jak ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo i brak ryzyka, dlatego wszystkie dane na stronie BALLIN.pl przesyłane są szyfrowanym połączeniem SSL.