Warning

Ikonka odmowy dostępu Access is denied. Your cart is empty.

Ikonka produktu Scorer Cap
Zdjęcie produktu
available
99 PLN
Ikonka produktu Character.exe
Ikonka zamknij
Ye-won
99 Price
100 Stock
1 Apiece
  • NOT TAKING A SHOT
  • IS A 100% MISS!
  • KEEP SHOOTING!
  • Czarna czapka z daszkiem
  • Wykonana z bawełny
  • Ozdobiona wysokiej jakości haftem
  • Regulowana z tyłu na pas z klamrą
  • Limitowana ilość żebyś mógł/mogła poczuć się jeszcze bardziej wyjątkowo

Standardowy rozmiar z możliwością regulacji.

Zamówienia realizujemy do 2 dni roboczych, zwykle trwa to poniżej 24h.

1. Jaki jest czas dostawy?

Kurier dostarcza paczki w ciągu 1-2 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.

2. Jakie są dostępne formy wysyłki?

  • paczkomaty InPost (12 zł)
  • kurier DPD (12 zł)
  • kurier DHL (12 zł)

Doskonale rozumiemy, że każdy ma jakieś doświadczenia z firmami kurierskimi dlatego u nas to Ty wybierasz najbardziej dogodną dla siebie opcję.

3. Jaki jest koszt wysyłki?

Dla wszystkich przewoźników jest on taki sam i wynosi 12 zł. Wysyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 300 zł.

4. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

W momencie wysyłki zamówienia otrzymujesz e-mail z numerem do śledzenia paczki. Dzięki temu możesz sprawdzić aktualny status przesyłki.

Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji, dlatego zakupiony produkt możesz bez problemu zwrócić do 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia.

1. Jak dokonać zwrotu?

  • Upewnij się, że zwracany produkt nie nosi żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń, a także zawiera oryginalne metki, opakowanie i dowód zakupu
  • Wypełnij formularz zwrotu i umieść go w paczce
  • Wyślij do nas paczkę za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika

Pieniądze zostaną Ci zwrócone natychmiastowo po rozpatrzeniu reklamacji.

2. Ile dni mam na zwrot?

Jesteśmy pewni swojej jakości, dlatego dajemy Ci aż 20 dni roboczych na zrobienie zwrotu.

3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni roboczych. Zazwyczaj trwa to jednak znacznie krócej, ponieważ od razu po rozpatrzeniu zwrotu zlecamy wypłatę środków.

4. Na jakie dane nadać przesyłkę zwrotną i kto ją opłaca?

Paczkę wyślij na adres:
„BALLIN MOB Marcin Barłowski”
ul. Łukasińskiego 30A/10
71-215 Szczecin
tel. 723932079

Zwrot kosztów obejmuje cenę produktu, jak i pierwszej wysyłki. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.

5. Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu do pobrania znajdziesz pod tym linkiem. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania go, napisz do nas, a zrobimy to online.

Cookies
Ikonka ostrzeżenia

Cookies improve your experience and improve our website.

Read the Cookie Policy*