Warning

Ikonka odmowy dostępu Access is denied. Your cart is empty.

Ikonka produktu Support.exe
Ikonka zamknij Ikonka zamknij Ikonka zamknij

Vision Contact Terms Privacy

Nagłówek Terms

Nasz dział obsługi jest dostępny przez cały tydzień. Na pytania odpowiadamy szybko, więc pisz śmiało jeśli coś Cię trapi!

KONTAKT

1. Jakie są dane firmy?

„BALLIN MOB Marcin Barłowski”
ul. Łukasińskiego 30A/10, 71-215 Szczecin
NIP: 8522668310,
REGON: 387533481

2. Jak można się z nami skontaktować?

Zależy nam na Twojej wygodzie, dlatego możesz skontaktować się z nami w szybki i łatwy sposób. Wybierz najbardziej dogodne dla siebie rozwiązanie.

Na wszystkie pytania odpowiadamy przeważnie w ciągu godziny przez wszystkie dni tygodnia.

NASZE PRODUKTY

1. Gdzie szyjemy swoje produkty?

Wszystkie sprzedawane przez nas ubrania szyte są od podstaw w Polsce ze starannie wyselekcjonowanych, wysokogatunkowych i przede wszystkim sprawdzonych materiałów, których jakość potwierdzają opinie samych zadowolonych klientów.

2. Jaki jest krój naszych ubrań?

Wszystkie produkty szyjemy według naszego autorskiego kroju oversize z opuszczonymi ramionami, który łączy w sobie wygodę i elegancję, a dodatkowo pozwoli Ci wyróżnić się z tłumu.

3. Jaki skład ma materiał w naszej odzieży?

Każdy produkt posiada opis składu na metce oraz stronie produktu. Koszulki wykonane są w 100% z bawełny o gramaturze 210g/m2, natomiast bluzy z dzianiny pętelkowej o gramaturze 320g/m2, 80% bawełna, 20% poliester, aby bluza była trwała i służyła Ci przez bardzo długi czas.

4. Jak prać i suszyć nasze produkty?

Nasze ubrania najlepiej prać ręcznie, w 30 stopniach na lewej stronie. Jednak nawet piorąc je w pralce przez długi czas nie powinny stracić na wyglądzie. Nie zalecamy suszenia w suszarce bębnowej.
Szczegółową instrukcję znajdziesz na metce wewnętrznej.

5. Jakie są wymiary ubrań?

Każdy z naszych produktów posiada tabelę wymiarów przy opisie na stronie sklepu. Dzięki temu łatwo wybierzesz odpowiedni dla siebie rozmiar.

6. Jak mierzymy nasze ubrania?

Długość to odległość od szwu kaptura do końca ściągacza, natomiast szerokość mierzona jest pod pachami. Wszystko jest dokładnie narysowane obok tabeli rozmiarów na stronie produktu.
Inne wymiary, charakterystyczne dla danego produktu, opisane są na jego stronie.

DOSTAWA

1. Jaki jest czas dostawy?

Zamówienia realizujemy do 2 dni roboczych, zwykle trwa to poniżej 24h. Następnie przesyłki przekazujemy do kuriera, który dostarcza je w ciągu 1-2 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.

2. Jakie są dostępne formy wysyłki?

  • paczkomaty InPost
  • kurier DPD
  • kurier DHL

Doskonale rozumiemy, że każdy ma jakieś doświadczenia z firmami kurierskimi dlatego u nas to Ty wybierasz najbardziej dogodną dla siebie opcję.

3. Jaki jest koszt wysyłki?

Dla wszystkich przewoźników jest on taki sam i wynosi 12 zł. Wysyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 300 zł.

4. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

W momencie wysyłki zamówienia otrzymujesz e-mail z numerem do śledzenia paczki. Dzięki temu możesz sprawdzić aktualny status przesyłki.

5. Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Przesyłkę można anulować do momentu przekazania jej do kuriera. W tym celu skontaktuj się z nami przez social media lub mailowo.

ZWROTY

1. Jak dokonać zwrotu?

Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji, dlatego zakupiony produkt możesz bez problemu zwrócić do 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia.

  • Upewnij się, że zwracany produkt nie nosi żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń, a także zawiera oryginalne metki, opakowanie i dowód zakupu
  • Wypełnij formularz zwrotu i umieść go w paczce
  • Wyślij do nas paczkę za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika

Pieniądze zostaną Ci zwrócone natychmiastowo po rozpatrzeniu reklamacji.

2. Ile dni mam na zwrot?

Jesteśmy pewni swojej jakości, dlatego dajemy Ci aż 20 dni roboczych na zrobienie zwrotu.

3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni roboczych. Zazwyczaj trwa to jednak znacznie krócej, ponieważ od razu po rozpatrzeniu zwrotu zlecamy wypłatę środków.

4. Na jakie dane nadać przesyłkę zwrotną i kto ją opłaca?

Paczkę wyślij na adres:
„BALLIN MOB Marcin Barłowski”
ul. Łukasińskiego 30A/10
71-215 Szczecin
tel. 723932079

Zwrot kosztów obejmuje cenę produktu, jak i pierwszej wysyłki. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.

5. Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu do pobrania znajdziesz pod tym linkiem. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania go, napisz do nas, a zrobimy to online.

6. Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?

Takie sytuacje praktycznie się nie zdarzają, bo cały proces realizacji zamówienia jest starannie pilnowany.
Jeśli jednak spotka Cię taki przypadek to skontaktuj się z nami przez social media lub mailowo.
Przygotuj zdjęcia produktu, wypełnij formularz zwrotu, a w uwagach opisz uszkodzenie lub produkt, który miał zostać do Ciebie wysłany pierwotnie. Nadaj paczkę na nasz adres, a następnie wyślij potwierdzenie nadania, na którym widoczna jest cena wysyłki. Wyślemy do Ciebie paczkę z nowym, poprawnym produktem oraz zwrócimy koszt przesyłki.

PŁATNOŚCI

1. Jakie są dostępne metody płatności?

Udostępniamy Ci 3 różne metody płatności za zamówienie:

  • PayU
  • PayPal
  • tradycyjny przelew bankowy - przy wyborze tej opcji dostaniesz e-mail z numerem konta do wpłaty, w tytule wpisz numer swojego zamówienia.

2. Czy moje dane są bezpieczne?

Rozumiemy jak ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo i brak ryzyka, dlatego wszystkie dane na stronie Ballin.pl przesyłane są szyfrowanym połączeniem SSL.

Cookies
Ikonka ostrzeżenia

Cookies improve your experience and improve our website.

Read the Cookie Policy*